Feyenoord Novelle - Ronald Koeman
Geplaatst 17 August 2012 - 14:04
‘We willen weer in de top meedoen’
Ronald Koeman heeft dit jaar weer grote plannen met Feyenoord. De ex-trainer van onder andere Ajax wil weer hoge ogen gooien. ‘We willen weer in de top meedoen.’
‘Vorig jaar was een geweldig seizoen'', begon Koeman de persconferentie. ‘We werden tweede en speelden goed voetbal. Dit jaar moeten we dat zien te evenaren al gaat dat niet makkelijk worden.’
Sneeuwvlokje beseft dat de verwachtingen hoog zijn: ‘Dat is logisch als je tweede bent geworden, iedereen houdt weer rekening met Feyenoord waardoor we anders benaderd gaan worden, hoewel dat eigenlijk geen verschil mag maken speelt dat toch wel mee. Ook missen we met Guidetti een smaakmaker die heel belangrijk was voor ons. Het wordt een zwaar seizoen met nu ook veel Europese wedstrijden omdat we minimaal de Europa League in gaan. Versterkingen zijn daarom nodig, al is niets zeker in de voetballerij.’
Geplaatst 18 August 2012 - 22:56

Dit is de club waar ik zo trots op ben, De club waar ik zoveel van houd. Waar je ook gaat ik volg je overal, Ja ik blijf je altijd trouw
Geplaatst 19 August 2012 - 03:45
Lolololol tettenLeesd zeker wel fijn weg, ik zou alleen even een leuk opmaakje maken van bvb Nu.nl of VI, dit oogt heel saai:)

Het is je baas
Geplaatst 19 August 2012 - 07:54
Het oogt niet echt aantrekkelijk, maar toch veel succes met Feyenoord.

Bang.
Geplaatst 19 August 2012 - 08:10
@Bert, Erwin heeft inderdaad dyslexie.

Ava by Joosiii and sig by Skyteam
Geplaatst 21 August 2012 - 09:24

Dit is de club waar ik zo trots op ben, De club waar ik zoveel van houd. Waar je ook gaat ik volg je overal, Ja ik blijf je altijd trouw
0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Dit onderwerp is gesloten