Spring naar inhoud

Foto

WvW Editie #1 - Nakletsen

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp

#1 David

David

Veteraan

• Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,306 berichten
  • Geslacht:Mannelijk

Geplaatst 19 June 2012 - 19:46

GEGEVENS WOLVEN VAN WAKKERDAM EDITIE #1

Spelleider: FV.David
Deelnemers:
1. FV.Jan Willem – Jager, hierna tot wolf geconverseerd door de zogeheten conversiewolf
2. FV.Bram – Burger
3. Maxie 800 – Weerwolf
4. JS.Jochem – Beul, verliefd geraakt op Youri
5. Milano'99 - Burger
6. Juanxto. - Heks
7. Bruno - Burger
8. Dirk - Conversiewolf
9. FV.Skyteam - Burger
10. NiñoFCU – Weerwolf
11. Youri – Burger
12. Maryn – Beschermengel
13. Kevinho – Slet
14. FV.Marius - Burger
15. Mundo - Cupido
16. Lars – Ziener

Klets hier na met een kopje thee over de eerste editie van Wolven van Wakkerdam!

Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

Geplaatste Afbeelding

#2 FV.Juantxo

FV.Juantxo

International

• Redactie
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,898 berichten

Geplaatst 19 June 2012 - 19:53

Het is JuanTXo.
Maar goed, kan niet wachten tot de volgende editie.

dwoowy.png

You'll never walk alone.                           

#3 FV.Kevinho

FV.Kevinho

Veteraan

• Supervisor
  • 6,749 berichten
  • Geslacht:Zeg ik niet

Geplaatst 19 June 2012 - 20:07

Dirk en Maxie800 wolven. Ik wist het. Al direct toen ik dood was. Nino had ik daarentegen niet verwacht. En euh.. JS.Jochem verliefd geraakt op Youri. Hoe is het mogelijk? ;p
Spoiler

#4 David

David

Veteraan

• Banned
  • 6,306 berichten

Geplaatst 19 June 2012 - 20:10

Ow, sorry. xD Volgens mij heb jij het zelf verkeerd geschreven in het inschrijvingentopic, want ik heb deze lijst daarvan gekopieerd.

Ik wil overigens nog wel even mijn mening geven, als organisator heb ik alles van bovenaf bekeken, dus ik weet waarover ik praat. :P Mijn evaluatie:

1. FV.Jan Willem: Speelde als jager vrij sterk. Probeerde het actief te houden en schoot wat losse flodders af om dingen van mensen los te krijgen. Bij de wolven was hij op het eind ook sterk bezig. Hij kwam met goede ideeen.
2. FV.Bram: Was maar weinig te zien en heeft dan ook niet erg sterk gespeeld. Als burger moet je activiteit willen en dingen van mensen proberen los te krijgen. Dat is nu juist het leuke aan een burger zijn, al lijkt het in eerste instantie een saaie rol.
3. Maxie 800: Heeft mij verrast. Kwam op het dorpsplein vrij dom over, maar in het gesprek van de wolven, heeft hij wel redelijk meegedaan. Goed doorgegaan met de discussie met Jan Willem, zonder dat een van beiden het strijdveld moest verlaten.
4. JS.Jochem: Maakte als beul de enorm domme keuze om nog voor de nacht al zijn doelwit uit te kiezen. Liet zich leiden door enige ergernissen jegens wat arrogantie van Kevin. Niet slim, want arrogantie staat niet gelijk aan wolf zijn. Wolven houden zich het liefst juist op de achtergrond.
5. Milano'99: Een beetje hetzelfde als Bram, maar dan was hij nog wat actiever. Aan de zoektocht naar de wolven heeft hij niet meegedaan, terwijl dat juist je taak is als burger.
6. Juanxto. - Heeft maar kort meegedaan aan het spel. Kwam wel redelijk slim over en heeft als heks geen stomme dingen gedaan.
7. Bruno: Heeft gewoon helemaal niets gedaan.
8. Dirk: Koos een perfect persoon uit als nieuwe wolf in de vorm van Jan Willem. Ook in het wolvengesprek heeft hij zijn steentje bijgedragen. Prima gespeeld, ook door de maar geringe tegenstand.
9. FV.Skyteam: Mja, in de zoektocht naar de wolven heeft hij niet veel bijgedragen. Kon een belangrijke schakel worden bij de burgers, maar hij werd vermoord.
10. NiñoFCU: Op het dorpsplein zei hij vrijwel niets. Bij de wolven praatte hij redelijk mee. Nam wel een groot risico door zo snel al op Maxie800 te stemmen. Had geluk dat Skyteam als burgemeester voor Juantxo. gekozen had.
11. Youri: Riep maar wat en liet zich net als Jochem leiden door ergernissen. Niet zo slim.
12. Maryn: Ging vroeg dood als berschemengel. Jammer, want kon wel een belangrijke rol spelen in de zoektocht naar de wolven.
13. Kevinho: Blies hoog van de toren, wat hem duur kwam te staan. Verder heeft hij te weinig tijd gehad zich echt te profileren en om mee te zoeken naar de wolven.
14. FV.Marius: Heeft helemaal niets bijgebracht, behalve wat losse flodders naar Milano, volgens mij.
15. Mundo: Helemaal niets gedaan..
16. Lars: Koos als ziener best goede mensen uit. Had pech dat hij niet snel een wolf tegenkwam. Ook wel grappig dat hij als eerste Jan Willem uitkoos, die toen nog een jager was. xD Kwam er op het eind wel achter van Dirk, maar heeft daar eigenlijk niets meegedaan, dus dat is jammer.

Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

Geplaatste Afbeelding

#5 FV.Juantxo

FV.Juantxo

International

• Redactie
  • 3,898 berichten

Geplaatst 19 June 2012 - 20:19

Ow, sorry xD Volgens mij heb jij het zelf verkeerd geschreven in het inschrijvingentopic, want ik heb deze lijst daarvan gekopieerd.
Dit zou wel stom van mij zijn :blush:
6. Juanxto. Juantxo. :P - Heeft maar kort meegedaan aan het spel. Kwam wel redelijk slim over en heeft als heks geen stomme dingen
Bedankt, voor de 1e keer dat ik het speelde moet ik hier blij zijn.

dwoowy.png

You'll never walk alone.                           

#6 Youri

Youri

Veteraan

• Banned
  • 7,264 berichten

Geplaatst 19 June 2012 - 20:19

Tja, eerste keer dat ik het speel en ik wist niks van die rollen.
Geplaatste Afbeelding
Ava by Joosiii and sig by Skyteam 

#7 Jan Willem

Jan Willem

Veteraan

• Banned
  • 7,796 berichten

Geplaatst 19 June 2012 - 21:23

Heerlijk. Hoopte bij mijn conversie dat ik überhaupt al bekeken was, omdat ik anders sowieso vrij snel de pineut zou zijn. Is uiteindelijk ook zo geweest. Ach ja, ik heb een prima pot gespeeld vind ik van mezelf. Blij dat al die burgers zo veel vertrouwen in hun voormalig-jager bleven houden.
Geplaatste Afbeelding

#8 Lars

Lars

International

• Member
  • 3,765 berichten

Geplaatst 20 June 2012 - 13:11

Toen ik Dirk gekozen had werd ik meteen opgegeten, ik vertrouwde blindelings op Jan-Willem, niet meer doen dus xD

1180eqa.png

Since 1900, #32                 

#9 Jan Willem

Jan Willem

Veteraan

• Banned
  • 7,796 berichten

Geplaatst 20 June 2012 - 15:34

Toen ik Dirk gekozen had werd ik meteen opgegeten, ik vertrouwde blindelings op Jan-Willem, niet meer doen dus xD

Ik wist dat we slechts de ziener nog moesten. Gokte met Marius mis, maar met jou was het gelijk raak.
Geplaatste Afbeelding

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers