Spring naar inhoud

Foto

FV Lower League (Xbox 360) - Persruimte

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
44 reacties op dit onderwerp

#41 -Yannick

-Yannick

International

• Member
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,773 berichten
  • Geslacht:Mannelijk

Geplaatst 30 June 2012 - 19:05

Bij deze trek ik me sponsoring uit het volgende toernooi. Aangezien de Crew overhoop ligt, en het nieuwe toernooi door Jan Willem en mij georganiseerd zou worden. Hopen dat iemand anders met een leuk idee komt voor het volgende toernooi :).

De sponsoring was een leuk idee, maar je merkte dat er niet speciaal meer aandacht was. Er zijn nou eenmaal meer actieve leden met PS3 dan x360.

Wat net zo goed zou werken als een sponsoring is een nieuw, fris idee over een volgend toernooi. Zo heb ik wel een aardig idee, wil het best met je bespreken.

14dd72p.png

#42 JS.Jochem

JS.Jochem

Basisspeler

• Member
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,343 berichten
  • Interesses:Gamen,Feesten,Me Vriendin,Slapen,Chille

Geplaatst 01 July 2012 - 01:06

De sponsoring was een leuk idee, maar je merkte dat er niet speciaal meer aandacht was. Er zijn nou eenmaal meer actieve leden met PS3 dan x360.

Wat net zo goed zou werken als een sponsoring is een nieuw, fris idee over een volgend toernooi. Zo heb ik wel een aardig idee, wil het best met je bespreken.

Het was een prima idee, de reden dat er weinig mensen waren, kwam totaal doordat er nog een toernooi bezig was. Jan Willem en ik hadden een prima hoop van slagen op dit toernooi, maar aangezien er veel dingen mis gaan, hebben we besloten de stekker eruit te trekken. Het is heel erg jammer, maar het mog niet zo wezen dat dit door gaat.
Partij: Rechts door zee (RDZ)

#43 -Yannick

-Yannick

International

• Member
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,773 berichten

Geplaatst 02 July 2012 - 15:46

Erg zonde dat dit 'officiele' toernooi maar niet wordt afgesloten, terwijl alle actieve leden hun wedstrijden hebben gespeeld. Hiermee kan ook geen volgend toenooi worden gestart. Had ik maar een PS3 of PC met fifa, daar zijn de toernooien stukken actiever.

14dd72p.png

#44 JS.Jochem

JS.Jochem

Basisspeler

• Member
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,343 berichten
  • Interesses:Gamen,Feesten,Me Vriendin,Slapen,Chille

Geplaatst 27 July 2012 - 22:48

Lang geleden dat ik hier iets geplaatst heb... Maar goed als niemand van plan is een nieuw toernooi te organiseren, wil ik het best doen? Wel met iemand samen uiteraard aangezien ik weinig tijd heb de komende tijd. Een prijs eraan vast binden wil ik ook nog wel over na denken, als het een officieel FV toernooi word.
Partij: Rechts door zee (RDZ)

#45 fcbfan97

fcbfan97

Gescout Talent

• Member
  • PipPipPipPipPip
  • 403 berichten

Geplaatst 29 July 2012 - 16:27

Lang geleden dat ik hier iets geplaatst heb... Maar goed als niemand van plan is een nieuw toernooi te organiseren, wil ik het best doen? Wel met iemand samen uiteraard aangezien ik weinig tijd heb de komende tijd. Een prijs eraan vast binden wil ik ook nog wel over na denken, als het een officieel FV toernooi word.

Ik wil wel helpen met een toernooi te organiseren.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers