Ik laat me hier niet meer zien. Eerst het (tweemaal) rippen, dan die reactie van FV.Skyteam en FV.Marius en nu deze slijm-reactie zonder enige overtuiging van Jeffrey'.
Swansea City AFC
Started by Jeffrey', Jan 29 2012 17:55
167 replies to this topic
Posted 10 April 2012 - 20:30
SP & PVV
Posted 10 April 2012 - 20:34
Kevin jij respecteert mij niet dan ik jou niet. ik geef gewoon mijn verklaring en dat is het.

Thnx to NiñoFCU.
Posted 10 April 2012 - 20:37
FV.Marius, on 10 April 2012 - 20:33, said:
Kevin', met alle respect, maar ik vind dat jij in dezen behoorlijk doorslaat door Joachim en mij zo jouw mening op te dringen. Joachim heeft reeds aangegeven wat mogelijke consequenties zijn, maar jij bent van mening dat wij jouw pad dienen te volgen. Bijzonder jammer.
SP & PVV
Posted 10 April 2012 - 20:38
Dit lijkt me allemaal vrij zinloos, gebeurd is gebeurd, kevin hoeft niet zo door te slaan, jeffrey hoeft niet witheet te worden, hij geeft netjes een verklaring, vind ik bijzonder goed, ookal is hij op sommige punten, met alle respect, niet heel goed onderbouwd. Meerdere keren gezegd, iedereen is mens en maakt fouten, houd het daar alsjeblieft op.
Posted 10 April 2012 - 20:42
Sluit deze novelle maar.
Maar, ik kom terug en hoe? daar komen jullie nogwel achter.
2 maanden werken aan deze prachtige novelle lijkt me genoeg. Swansea City goodbye en een nieuwe club komt in het verschiet.
2 maanden werken aan deze prachtige novelle lijkt me genoeg. Swansea City goodbye en een nieuwe club komt in het verschiet.

Thnx to NiñoFCU.
Posted 10 April 2012 - 21:07
Precies, van fouten moet je leren. Hoe leer je hiervan? Door te straffen. Sluit dit topic en laat hem twee maanden geen novelle maken. Dit is gewoon rippen. Ik vind dit ongelooflijk triest.
Ben het trouwens ook eens met Kevin'. Hoe kun je dit topic nu nog serieus nemen na zulk gedrag. En dat dat stukje van die blog van de trainer.. Een waardeloze manier om je belachelijk domme actie weg te vagen.
Ben het trouwens ook eens met Kevin'. Hoe kun je dit topic nu nog serieus nemen na zulk gedrag. En dat dat stukje van die blog van de trainer.. Een waardeloze manier om je belachelijk domme actie weg te vagen.
Posted 11 April 2012 - 04:47
Jeffrey, on 10 April 2012 - 20:42, said:
Sluit deze novelle maar.
Wageningen kan niet meer die heb ik al
-Quaresma Fan-