ik heb een talentdossier gemaakt over Jordan Lukaku maar nu heb ik screens en headers nodig, zou iemand die voor mij kunnen maken?
FIFA 12: Overige vraagtopic
Started by FV.Michel, Oct 10 2011 17:41
47 replies to this topic
Posted 15 April 2012 - 20:27
Posted 17 April 2012 - 20:12
Even informeren bij FV.Menno denk ik.
-Quaresma Fan-
Posted 24 April 2012 - 22:28
Heren,
Ik kreeg zojuist een FIFA 12 update via Origin, deze keurig uitgevoerd, maar als ik FIFA 12 nu opstart, dan loopt het spel compleet vast.
Ik kan nog wel kiezen voor persoonlijke instellingen, hij gaat nog de gegevens van de server halen, maar zodra ik het hoofdmenu erop zou moeten krijgen loopt ie vast, met links nog 2 van die zandlopertjes die stil blijven staan.
Iemand bekend met dit probleem? Of een oplossing zonder dat ik alles kwijt ben?
Ik kreeg zojuist een FIFA 12 update via Origin, deze keurig uitgevoerd, maar als ik FIFA 12 nu opstart, dan loopt het spel compleet vast.
Ik kan nog wel kiezen voor persoonlijke instellingen, hij gaat nog de gegevens van de server halen, maar zodra ik het hoofdmenu erop zou moeten krijgen loopt ie vast, met links nog 2 van die zandlopertjes die stil blijven staan.
Posted 28 April 2012 - 20:49
vvvennoeije, on 24 April 2012 - 22:28, said:
Heren,
Ik weet niet of het bij jou reeds opgelost is, anders:
Verwijder je persoonlijke instellingen en maak deze opnieuw aan
Je raakt je carreers e.d. dan niet kwijt, maar dient alleen je persoonlijke instellingen er opnieuw in te zetten
Posted 28 April 2012 - 21:06
Screens worden gemaakt door Menno (en misschien Luces?).

Ava and sig by NiñoFCU
Posted 02 May 2012 - 17:24
Heey iedereen,
Ik heb een probleem met het commentaar op fifa 12. Ik speel op de ps3 alleen sinds een paar weken is mijn commentaar oppeens verdwenen. Ik ging bij mijn instellingen kijken alleen alles stond op geluidsniveau 10 en alles stond aan. De instellingen heb ik al een paar keer gereset naar de standaard instellingen maar er veranderd niks. Ik hoor alle geluiden van het publiek, de omroeper etc. Behalve het commentaar... Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt
!
Ik heb een probleem met het commentaar op fifa 12. Ik speel op de ps3 alleen sinds een paar weken is mijn commentaar oppeens verdwenen. Ik ging bij mijn instellingen kijken alleen alles stond op geluidsniveau 10 en alles stond aan. De instellingen heb ik al een paar keer gereset naar de standaard instellingen maar er veranderd niks. Ik hoor alle geluiden van het publiek, de omroeper etc. Behalve het commentaar... Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt
Posted 04 May 2012 - 19:03
FV.Marius, on 28 April 2012 - 20:49, said:
Dit probleem had ik ook.
.
Je raakt je carreers e.d. dan niet kwijt, maar dient alleen je persoonlijke instellingen er opnieuw in te zetten
.
Telkens weer als ik fifa opstart, loopt ie vast :S
Maak ik persoonlijke instellingen opnieuw aan, dan is `t goed. Start ik fifa dan opnieuw op, loopt ie weer vast.
Inmiddels al nieuwe installatie uitgevoerd, mijn doc->fifa 12 map verwijderd, blijft het probleem geven.
Iemand toevallig dit probleem of een tip?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users