Spring naar inhoud

Foto

Finale EL

Dit onderwerp werd gearchiveerd. Dit betekent dat je niet kan reageren op dit onderwerp
9 reacties op dit onderwerp

#1 dibyo

dibyo

Gescout Talent

• Member
  • PipPipPipPipPip
  • 435 berichten

Geplaatst 28 June 2011 - 15:09

Lyon-Valencia in de Amsterdam Arena

#2 alinos_81

alinos_81

Gescout Talent

• Member
  • PipPipPipPipPip
  • 370 berichten

Geplaatst 28 June 2011 - 17:32

Lyon-Valencia in de Amsterdam Arena

Klein vraagje: hoe kan ik als thuisspelend Lyon in de Amsterdam Arena spelen? Heb echt geen flauw benul hoe dit moet...
Geplaatste afbeelding

#3 Daan

Daan

Gescout Talent

• Member
  • PipPipPipPipPip
  • 452 berichten

Geplaatst 28 June 2011 - 19:16

Een finale is van de EL of CL is altijd in een alternatief stadion. De CL-finale was bijvoorbeeld dit jaar op Wembley en niet in Barcelona of Manchester.
Tot 12-10-'11 DaanVDP

#4 alinos_81

alinos_81

Gescout Talent

• Member
  • PipPipPipPipPip
  • 370 berichten

Geplaatst 28 June 2011 - 21:08

Een finale is van de EL of CL is altijd in een alternatief stadion. De CL-finale was bijvoorbeeld dit jaar op Wembley en niet in Barcelona of Manchester.

Weet ik heus wel, maar hoe verander je dit in fifa11.... Kan moeilijk ff naar Amsterdam rijden voor de finale te spelen als ik in Gent (België) woon hé ;)
Geplaatste afbeelding

#5 alinos_81

alinos_81

Gescout Talent

• Member
  • PipPipPipPipPip
  • 370 berichten

Geplaatst 02 July 2011 - 07:09

Ik hoop vandaag mijn finale te kunnen spelen...
Ik ben al dikwijls online geweest maar Juwa nog nooit tegengekomen :)
Geplaatste afbeelding

#6 juwa

juwa

Gescout Talent

• Member
  • PipPipPipPipPip
  • 499 berichten

Geplaatst 02 July 2011 - 17:02

Ik vind het ook jammer, de volgende keer maar geen EL.
Ik had in Juwa een serieuze deelnemer gehoopt, maar het tegendeel bewijst tot nu toe.
Misschien dat Persioncool, nu zijn school klaar is, wilt invallen voor Juwa. Uiteraard met zijn eigen team.

Ik ben deze week zoveel mogelijk online geweest, maar ik had een toetsweek. Elke keer als ik online was, was alinos_81 niet online. Ik had vandaag om 14:00 wedstrijd tegen AZ, terwijl ik groningen woon. Ik heb vanavond best tijd om te spelen. Als ik geen tijd heb, wat je misschien niet wist, vind ik het jammer dat 'niet serieus' word genoemd.
Geplaatste Afbeelding

#7 alinos_81

alinos_81

Gescout Talent

• Member
  • PipPipPipPipPip
  • 370 berichten

Geplaatst 02 July 2011 - 17:38

Ik ben deze week zoveel mogelijk online geweest, maar ik had een toetsweek. Elke keer als ik online was, was alinos_81 niet online. Ik had vandaag om 14:00 wedstrijd tegen AZ, terwijl ik groningen woon. Ik heb vanavond best tijd om te spelen. Als ik geen tijd heb, wat je misschien niet wist, vind ik het jammer dat 'niet serieus' word genoemd.

Juwa,
ik ben online vanaf nu tem 22u30... Lukt het daartussen ergens?
Geplaatste afbeelding

#8 dibyo

dibyo

Gescout Talent

• Member
  • PipPipPipPipPip
  • 435 berichten

Geplaatst 02 July 2011 - 17:42

Sorry, het was geen serieuze reactie van mij, maar meer om een reactie van jou uit te lokken wat in principe gelukt is.
Je had al aangegeven de finale graag te spelen, maar zo kon ik alleen je aandacht krijgen.

Veel succes!

#9 juwa

juwa

Gescout Talent

• Member
  • PipPipPipPipPip
  • 499 berichten

Geplaatst 02 July 2011 - 20:28

Ik heb net de finale van Alinos_81 gewonnen

Lyon 2-3 Valencia
0-1 aduriz
0-2 aduriz
1-2 ?
2-2 gourcouf
2-3 mata
Geplaatste Afbeelding

#10 alinos_81

alinos_81

Gescout Talent

• Member
  • PipPipPipPipPip
  • 370 berichten

Geplaatst 02 July 2011 - 20:29

Lyon - Valencia 2-3

pff, wat kan ik er op zeggen
na 10 minuten staat hij verdiend 2-0 voor... Daarna begint hij als dood te tackelen... Elke bal, elk been moest er aan geloven :) Zwak hoor om zo te spelen :)
Kom ik nog 2-2 terug, schiet ik daarna nog 2x op de paal en de enigste keer dat hij nog overkomt scoort hij toch wel niet zeker :)

Proficiat met de zege Juwa
Volgende keer wel meer voetballen ipv beenhouwer te spelen hé :)
Geplaatste afbeelding