Spring naar inhoud

Foto

Heracles Almelo

Dit onderwerp werd gearchiveerd. Dit betekent dat je niet kan reageren op dit onderwerp
58 reacties op dit onderwerp

#1 Jeffrey

Jeffrey

Profvoetballer

• Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,011 berichten

Geplaatst 10 August 2010 - 21:46

Hallo,

Ik ben geen ster in het maken van Carrières maar wilde het toch wel weer eens proberen. Vooral mijn Nederlands is niet super dus tips zijn van harte welkom. Ik zal dus ook meer grafische hoogstandjes proberen dan lappen tekst..

Ik begin met Heracles Almelo omdat die ploeg veel potentie heeft en het me een leuke club lijkt, het begint in Juni/Juli en ben allereerst opzoek naar een nieuwe trainer xD

Begin met een tijdschrift.. begint misschien wel een beetje standaard te worden maar probeerde het enigszins origineler te maken door hem helemaal zelf te creëren.

Have Fun!
................................................................................
..........................................

Geplaatste Afbeelding
Geplaatste Afbeelding

#2 Michel

Michel

Legende

• Erelid
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12,510 berichten

Geplaatst 10 August 2010 - 21:50

Mooi begin Jeffrey! Leuk dat je ook weer begint :) Ziet er keurig uit, enkel de bovenkant van het tijdschrift vind ik ietsjes slordig (de halve reclambord). Verder top xD

Spoiler

#3 Menno

Menno

Veteraan

• Erelid
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,825 berichten

Geplaatst 10 August 2010 - 21:55

Leuk dat jij ook begint! Fantastisch om te zien dat mensen die eigenlijk weinig met careers hadden het toch eens willen proberen.

Het idee is best leuk, al is het niet gebruikelijk om dat 'Goal scored by'-balkje op de screen te tonen. Daarnaast heb je 'Nico-Jan' helemaal uitgelijnd, en de andere titels niet. En klik hier voor bestuur wil ipv bestuur wilt.

Geplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding
-------------------------------------
Nieuwkomer van het Jaar 2009, Carrièremaker van het Jaar 2010 en Crewmember van het Jaar 2010 & 2011

#4 Duif

Duif

Profvoetballer

• Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 759 berichten

Geplaatst 10 August 2010 - 22:11

Heracles is een orginele clubkeuze. Ik vind het iniedergeval een mooie club dus ik ga deze carrière al zeker volgen. Met die uitspraak van Overtoom legt hij de lat inderdaad heel hoog :) . Ik mis alleen iets aan dit tijdschrift en dat is de titel, tenzij 'Heracles gaat voor Europees voetbal' de titel is. Verder ziet het er leuk uit, succes xD .

#5 Cavendish

Cavendish

International

• Leden van verdienste
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4,100 berichten

Geplaatst 11 August 2010 - 13:54

Belachelijke uitspraak van Overtoom natuurlijk, maar voor de rest ziet het er aardig uit. Leuk begin xD

2hq8d49.png

#6 Aluarth

Aluarth

Veteraan

• Adviseur
  • 7,160 berichten

Geplaatst 11 August 2010 - 18:08

Bijna alles is al genoemd, behalve de punt in de reactie van Overtoom. Dat zou ik niet gedaan hebben. Veel succes bij Heracles, maak d'r een mooi seizoen van. xD
Geplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding
Mien va die löp met de pieteröliekar en mien moe die sjokt er achteran

#7 Jeffrey

Jeffrey

Profvoetballer

• Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,011 berichten

Geplaatst 11 August 2010 - 18:28

thanks voor de kritiek, guys!

Nieuw stukje, hopelijk is het wat anders kan ik er beter mee stoppen hehe.

Geplaatste Afbeelding
Geplaatste Afbeelding

#8 Jeffrey

Jeffrey

Profvoetballer

• Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,011 berichten

Geplaatst 13 August 2010 - 20:25

Geen reacties maar ga stug verder, hehe. Heb mezelf voorgenomen minimaal 5 pagina's te maken dus moet nog effe volhouden :thumbsdown:.

Geplaatste Afbeelding

edit: zie net dat in het groene balkje de datum fout is slordig sorry!
Geplaatste Afbeelding

#9 Menno

Menno

Veteraan

• Erelid
  • 5,825 berichten

Geplaatst 13 August 2010 - 20:28

In de titel staat transferdagboek en in de eerste regel zet je neer transfer dagboek. Daarnaast is goaltjesdief ook gewoon één woord. Grafisch ziet het er best goed uit, evenals het stuk hiervoor.

Nieuwkomer van het Jaar 2009, Carrièremaker van het Jaar 2010 en Crewmember van het Jaar 2010 & 2011

#10 Duif

Duif

Profvoetballer

• Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 759 berichten

Geplaatst 13 August 2010 - 21:21

Pieckenhagen is een hele goede keeper voor Heracles, jammer dat hij weggaat. Stukje ziet er goed uit alleen schrijf je Première League mais ce n'est pas francais, oui? Het is gewoon Premier League :thumbsdown:.

#11 Ruben

Ruben

International

• Member
  • 4,059 berichten

Geplaatst 13 August 2010 - 23:03

Leuk om te lezen, leuk idee zo met dat transferdagboek. Foutjes zijn al opgenoemd :thumbsdown: En zoals gezegd, Pieckenhagen is een erg goede doelman voor Heracles, jammer dat hij vertrekt bij de club.

#12 Aluarth

Aluarth

Veteraan

• Adviseur
  • 7,160 berichten

Geplaatst 14 August 2010 - 09:14

Zitten aardig wat foutjes in, ga ze niet allemaal opnoemen, maar je interpunctie klopt nog niet helemaal. Meestal kun je een punt doen waar jij een komma hebt neergezet. De transfers die je hebt opgenoemd zijn in het echt ook zo, dus daar kan ik niks over zeggen. :thumbsdown:

#13 Jeffrey

Jeffrey

Profvoetballer

• Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,011 berichten

Geplaatst 14 August 2010 - 19:08

Bedankt voor het kritische commentaar, leer ik veel van :thumbsdown:

Geplaatste Afbeelding
Geplaatste Afbeelding

#14 Aluarth

Aluarth

Veteraan

• Adviseur
  • 7,160 berichten

Geplaatst 14 August 2010 - 19:32

Werkelijk waar geen idee wie het is :thumbsdown:. In de tweede alinea moet je voor dat een komma doen. En ik persoonlijk zou i.p.v. eindigden dit doen: zijn geëindigd (of iets in die geest :blink:). Derde alinea zou ik bij de eerste komma (voor deze) een punt doen. Laatste sluitingsteken klopt ook niet helemaal. Vierde alinea heb je: ''Heracles dat enkele goede spelers kwijtraakte deze zomer wil het team...'', dat moet zijn: ''Heracles, dat enkele goede spelers kwijtraakte deze zomer, wil het team...'' Wou = wilde. Een na-laatste alinea moet de puntkomma weg en je vergeet het woordje 'en' in de opsomming. Veel foutjes dus nog, maar er zit ruimte voor verbetering in. ;)

#15 Duif

Duif

Profvoetballer

• Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 759 berichten

Geplaatst 14 August 2010 - 22:56

Ik ken hem ook niet maar als hij al zo lang bij de club zit zal het wel goed zitten denk ik. Hij kent de mensen en hoeft niet te wennen aan 'een nieuwe omgeving'. Fouten zijn al genoemd, ruimte voor verbetering dus. Wel boeiend verhaal tot nu toe ^_^.

#16 Ruben

Ruben

International

• Member
  • 4,059 berichten

Geplaatst 14 August 2010 - 23:02

Ik ken hem ook niet maar als hij al zo lang bij de club zit zal het wel goed zitten denk ik. Hij kent de mensen en hoeft niet te wennen aan 'een nieuwe omgeving'. Fouten zijn al genoemd, ruimte voor verbetering dus. Wel boeiend verhaal tot nu toe ^_^.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Ik ben benieuwd wat Kolmschot kan betekenen voor de club!

#17 Jeffrey

Jeffrey

Profvoetballer

• Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,011 berichten

Geplaatst 15 August 2010 - 10:39

Geplaatste Afbeelding
Geplaatste Afbeelding

#18 Dirk

Dirk

Aanvoerder

• Erelid
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,935 berichten

Geplaatst 15 August 2010 - 10:46

Plaatje Dusetti is geniaal :thumbsdown: :blink: Jammer van Douglas. Vervanger?

#19 Menno

Menno

Veteraan

• Erelid
  • 5,825 berichten

Geplaatst 15 August 2010 - 11:16

Ziet er leuk uit man. Ga zo door, en Douglas is toch niks. :)

#20 Duif

Duif

Profvoetballer

• Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 759 berichten

Geplaatst 15 August 2010 - 11:50

Goed goed, alleen is de foto van Doedelzak wat onscherp vergeleken met de andere. Douglas is niet onvervangbaar. Armenteros speelt toch ook op die positie? Maakte vorig seizoen een goede indruk op me.