Spring naar inhoud

Foto

FV Champions League - Finale

Dit onderwerp werd gearchiveerd. Dit betekent dat je niet kan reageren op dit onderwerp
9 reacties op dit onderwerp

#1 Yannick

Yannick

Aanvoerder

• Adviseur
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,469 berichten

Geplaatst 26 March 2010 - 21:13

Halve finale heenwedstrijd

Van: Vrijdag 26 maart om 21:00
Tot: Woensdag 1 april om 23:59

Instellingen
Duur speelhelft: 10 min
Spelniveau: Wereldklasse
Moeilijkheidsgraad keeper: Wereldklasse
Spelsnelheid: Normaal
Blessures: Aan

Regels:
- Bij gelijkspel na de reguliere speeltijden volgen er twee verlengingen
- Indien het dan nog gelijk is volgen er penalties.

Geplaatste Afbeelding

Geplaatste Afbeelding
Philips Sport Vereniging 2005, 2006, 2007, 2008 Kampioen!

#2 Menno

Menno

Veteraan

• Erelid
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,825 berichten

Geplaatst 26 March 2010 - 21:47

Succes jongens, ben benieuwd. :pizza:

Geplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding
-------------------------------------
Nieuwkomer van het Jaar 2009, Carrièremaker van het Jaar 2010 en Crewmember van het Jaar 2010 & 2011

#3 Michel

Michel

Legende

• Erelid
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12,552 berichten

Geplaatst 26 March 2010 - 22:14

Het was een spetterende finale, more news soon :pizza:

Spoiler

#4 Peter

Peter

Aanvoerder

• Leden van verdienste
  • 2,021 berichten

Geplaatst 26 March 2010 - 22:34

Roma wint zinderende finale van Bayern

AS Roma is de winnaar van de FV Champions League. De Romeinen versloegen Bayern München met 4-3 in de finale. De wedstrijd begon machtig voor de Italianen. Een goede aanval leidde tot een voorzet van Jeremy Ménez, waarna Julio Baptista achter het standbeen de 1-0 maakte. Lang kon Roma echter niet genieten van de voorsprong, want Mario Gomez scoorde drie minuten later met een geplaatst schot de gelijkmaker.

Geplaatste Afbeelding

De wedstrijd ging gelijk op, maar de Duitsers scoorden. Franck Ribery zette zijn ploeg op voorsprong, waarna vijf minuten later Anatoliy Tymoschuk een mokerslag leek uit te delen door de 1-3 te maken. Roma bleef echter voetballen en met goed combinatiespel werd Bayern van het kastje naar de muur gestuurd. Dit leidde tien minuten na rust tot de aansluitingstreffer van Mauro Esposito.

De ploeg van Peter van Remmen creëerde nog twee honderd procent kansen via Ménez, maar de gelijkmaker bleef lang uit. Zoals eerder tegen Real Madrid, had Van Remmen met Marko Vucinic wederom een gouden wissel. De spits scoorde binnen een minuut na zijn invalbeurt de verdiende gelijkmaker en nog geen twee minuten later gaf de spits de assist voor de winnende treffer van Baptista, 4-3. Na nog enkele penibele minuten floot de scheidsrechter af en kan AS Roma zich winnaar noemen van de FV Champions Cup.

Geplaatste Afbeelding
Geplaatste Afbeelding-

#5 Aluarth

Aluarth

Veteraan

• Adviseur
  • 7,217 berichten

Geplaatst 26 March 2010 - 23:15

Gelukkig heb ik verloren van de winnaar. :pizza: Congratz Peter!
Geplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding
Mien va die löp met de pieteröliekar en mien moe die sjokt er achteran

#6 AG91'

AG91'

International

• Erelid
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4,701 berichten

Geplaatst 27 March 2010 - 00:44

Congratz Peter! :pizza:

Zo is het FV.Michel niet gelukt om net als Erwin de Cup 2x in de historie te winnen :) Maar ben er wel van overtuigd dat die 2e en misschien wel 3e cup voor Dusetti er nog wel komt. Bij deze wil ik FV.Yannick nog bedanken voor het organiseren van het toernooi; 't was erg geslaagd.

#7 Menno

Menno

Veteraan

• Erelid
  • 5,825 berichten

Geplaatst 27 March 2010 - 08:53

Dat moet een mooie finale geweest zijn. Heb je erg knap gedaan Peter, met AS Roma. Bedankt voor het organiseren FV.Yannick! :pizza:

Geplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding
-------------------------------------
Nieuwkomer van het Jaar 2009, Carrièremaker van het Jaar 2010 en Crewmember van het Jaar 2010 & 2011

#8 Michel

Michel

Legende

• Erelid
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12,552 berichten

Geplaatst 27 March 2010 - 12:30

Gefeliciteerd Peter! Was een vermakelijke wedstrijd, waarbij de vorm toch wat minder was. Denk dat we beiden niet in onze topvorm waren, maar dat maakte de wedstrijd wel extra leuk :pizza: Eerste helft speelde ik nog aardig en had ik het misschien moeten doordrukken. Echte kansen kreeg ik echter niet, al had ik met mijn normale dosis geluk wel op een riantere voorsprong kunnen staan. Sinds de 3-1 had je me echter goed in tang en speelde je de wedstrijd prima uit. De hele tweede helft heb je me gedomineerd, waardoor de 4-3 wel een terechte uitslag is. Gefeliciteerd met je Cup en Yannick (en Wesley in een eerder stadium) bedankt voor het toernooi. Ook Luces bedankt voor de geweldige PSD's, deze voegen toch altijd wat 'extra's toe.

Spoiler

#9 kaka

kaka

Aanvoerder

• Member
  • 2,440 berichten

Geplaatst 27 March 2010 - 15:33

Peter Gefeliciteerd.
en Yannick Bedankt voor de organisatie.
Geplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding

#10 Peter

Peter

Aanvoerder

• Leden van verdienste
  • 2,021 berichten

Geplaatst 27 March 2010 - 17:17

Iedereen bedankt voor de reacties, Luces bedankt voor de PSD's en Yannick bedankt voor het organiseren! :) :pizza:
Geplaatste Afbeelding-