Spring naar inhoud

Foto

FIFA 2010 wensen?

Dit onderwerp werd gearchiveerd. Dit betekent dat je niet kan reageren op dit onderwerp
53 reacties op dit onderwerp

#41 Michel

Michel

Veteraan

• Adviseur
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7488 berichten

Geplaatst 23 juni 2009 - 21:38

Denk dat FIFA juist niet blij is met schwalbes en shirtje trekken... Lijkt me niet dat de internationale voetbalbond onder haar naam een spel laat uitbrengen waarin naar hartelust wordt 'gefraudeerd', wat een schwalbe maken eigenlijk is... :ole:

Dat zei ik toch ook? :D Maar goed, klopt. Daarom zal dit niet in FIFA komen de komende jaren :)

#42 Xipie

Xipie

Pupil

• Member
  • PipPip
  • 20 berichten

Geplaatst 29 juni 2009 - 13:24

Dat zei ik toch ook? :ole: Maar goed, klopt. Daarom zal dit niet in FIFA komen de komende jaren :D

Onsportief gedrag of je voordeel uit bepaalde situaties te halen door misleiding hoort nou eenmaal bij de professionele sport.
NHL heeft vechten, Madden heeft late hits en misschien een minder goed voorbeeld is NBA Live met take charges wat soms nogal word aangedikt.
Dus om een lang verhaal kort te maken.. de statement ''Maar goed, klopt. Daarom zal dit niet in FIFA komen de komende jaren'' klopt niet.. je kan het beter op 50/50 houden.

#43 Ares

Ares

International

• Leden van verdienste
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4203 berichten

Geplaatst 30 juni 2009 - 00:39

Ik ben voor het invoeren van shirtje trekken, het hoort gewoon bij het voetbal en zo erg is het nou ook weer niet. Elleboogstoten en al die andere 'harde' overtredingen raadt ik wel af, dat is gewoon mishandeling.

#44 Pieter

Pieter

Profvoetballer

• Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 998 berichten

Geplaatst 30 juni 2009 - 08:32

... Maar het zou wel retevet zijn als je toch iemand een keer lekker naar de grond kon hoeken zonder dat de scheids het zag? :ole:
Geplaatste Afbeelding Geplaatste Afbeelding

#45 Michel

Michel

Veteraan

• Adviseur
  • 7488 berichten

Geplaatst 30 juni 2009 - 11:34

... Maar het zou wel retevet zijn als je toch iemand een keer lekker naar de grond kon hoeken zonder dat de scheids het zag? :ole:

Vroeger had je tot FIFA 2000 altijd de Q-knop. Dat was genieten, want je liep daarbij 60% kans op meteen een rode kaart. Jammer dat ze die knop daarna hebben weggelaten :D

#46 CPW

CPW

Veteraan

• Leden van verdienste
  • 7394 berichten

Geplaatst 30 juni 2009 - 15:52

Vroeger had je tot FIFA 2000 altijd de Q-knop. Dat was genieten, want je liep daarbij 60% kans op meteen een rode kaart. Jammer dat ze die knop daarna hebben weggelaten :)

Was dat ook die knop waarmee je de keeper onderuit kon trappen ;)?

#47 Pieter

Pieter

Profvoetballer

• Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 998 berichten

Geplaatst 30 juni 2009 - 16:03

Jep, Fifa 2001 was hij ook nog, de E-knop was ook zo'n tackle met gestrekte benen en dan ook nog één de lucht in :)
Geplaatste Afbeelding Geplaatste Afbeelding

#48 Michel

Michel

Veteraan

• Adviseur
  • 7488 berichten

Geplaatst 30 juni 2009 - 17:59

Jep, Fifa 2001 was hij ook nog, de E-knop was ook zo'n tackle met gestrekte benen en dan ook nog één de lucht in :)

Kan ook zijn dat die dat was :) hahah was briljant, want als je de vijfde rode kaart kreeg, was de wedstrijd ook gewoon afgelopen ;) Nu kun je na 4 rode kaarten gewoon geen rood meer krijgen. Érg jammer.

#49 Luces

Luces

Basisspeler

• Leden van verdienste
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1851 berichten

Geplaatst 30 juni 2009 - 18:38

Kan ook zijn dat die dat was :) hahah was briljant, want als je de vijfde rode kaart kreeg, was de wedstrijd ook gewoon afgelopen ;) Nu kun je na 4 rode kaarten gewoon geen rood meer krijgen. Érg jammer.

Op de PC dan niet? Op de NG consoles iig wel, heb het al vaker uitgevoerd :) Na 5 rode kaarten wordt de wedstrijd geschorst en heeft de ander met 3-0 of 0-3 gewonnen! :P

24n4pc6.png

#50 Baraja

Baraja

Straatvoetballer

• Member
  • PipPipPip
  • 59 berichten

Geplaatst 30 juni 2009 - 20:27

Vroeger kan je een schwalbe maken in FIFA. Dus het is niet zo dat ze de schwalbe zouden weglaten, omdat het vals spel is ofzo.

Verder wil ik toch echt de Nederlandse Jupiler League erin. FC Dordrecht lijkt me erg leuk om te coachen (of Go Ahead Eagles). En het echte Oranje. Niet weer dat met die onbestaande spelers, dat je de hele selectie moet veranderen.

En ik mis nog steeds De Kuip en het Philips Stadion.

#51 Deventer10

Deventer10

Profvoetballer

• Leden van verdienste
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1102 berichten

Geplaatst 11 augustus 2009 - 23:53

Ik erger me altijd aan clubs in Engeland, die gedegradeerd zijn, en dan in de Coca-Cola Championship nog steeds die Premier League rugnummers hebben. Hopelijk veranderen ze dit ook ooit een keer. En hopelijk kun je in deze versie wel rugnummers veranderen in je carriére op de console, dat kan bij 09 namelijk niet.

#52 Luces

Luces

Basisspeler

• Leden van verdienste
  • 1851 berichten

Geplaatst 12 augustus 2009 - 12:07

En hopelijk kun je in deze versie wel rugnummers veranderen in je carriére op de console, dat kan bij 09 namelijk niet.

Dit zal weer aanwezig zijn in FIFA10 :P

24n4pc6.png

#53 Stokstaartje95

Stokstaartje95

Member

• Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 557 berichten

Geplaatst 19 augustus 2009 - 15:29

Deze dingen hoop ik voor volgende delen:
• Na huren vanaf het begin van het spel weer terug naar de club
• Intrainen voor wisselen in een wedstrijd
• Contacten maken tussen eerste en tweede team, met gratis transfer
• Een speler kan niet in twee teams tegelijk zijn, hij kiest voor het hoogste team
• Onder landen ook nog gebieden aangeven, zoals noord, west, zuid, oost
• Montenegro, Kosovo als nationaliteit
• Meerdere Keeperkits beschikbaar per team, en de keeperkits krijgen nummers(Keeperkit1, Keeperkit2…) zodat je kan kiezen welke keeperkit je wilt per keeper
• Meerdere 3e Kits Beschikbaar, zodat alle shirts beschikbaar zijn
• Automatisch een Champions League, Europa League, Competitie logo op het shirt, zodat je die er zelf niet meer op hoeft te plakken
• Sponsor zelf bepalen bij manager mode, met echte sponsoren
• 3D publiek, model van de spelers
• Echte Jeugdspelers
• Managermodes voor Nationale Teams, en in combinatie met clubs
• Nieuwe trucs
• Nieuwe facetextures, bijvoorbeeld een baardje of een snor in 3d haar net als het hoofdhaar, en nieuwe texturekleuren zoals zongebruind
• Echte Trainers bij clubs, en in 3D
• Eigen reacties van spelers, bijvoorbeeld agressie die leidt tot een paar keer slaan
• Scheidsrechter kan niet alles zien, kleine overtredingen worden minder vaak bestrafd
• Clubs bij rest of the World die kunnen promoveren, zodat je niet steeds dezelfde teams in een league hebt als je in de laagste league speelt
• Meer kleine overtredingen
• Alle Clubs een licentie

#54 Martins'91

Martins'91

Nederlandse Amerikaan

• Leden van verdienste
  • 1589 berichten

Geplaatst 25 augustus 2009 - 16:00

• Scheidsrechter kan niet alles zien, kleine overtredingen worden minder vaak bestrafd
• ........
• Meer kleine overtredingen

Wat wil je nou? :rolleyes:

Geplaatste Afbeelding....Geplaatste Afbeelding........