Spring naar inhoud

Foto

FIFA 2010 wensen?

Dit onderwerp werd gearchiveerd. Dit betekent dat je niet kan reageren op dit onderwerp
53 reacties op dit onderwerp

#1 Fctje

Fctje

Aanvoerder

• Leden van verdienste
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2916 berichten

Geplaatst 05 april 2009 - 16:40

Ik zag dit staan op fifainside, dit topic bestaat al op FIFABenelux, maar nog niet hier. Ik zal even wat dingen aangeven wat ik graag zou willen.

- Nederlands Elftal
- Jupiler League
- Beter commentaar voor Nederland
- Training
- Nog meer vreugdedansjes
- Meer stadions (vooral op de consoles!)
- Meer trucjes
- De keeper ook een vrije trap of penalty laten nemen
- Beter publiek, met sfeeractie's etc
- Adidas Live Season gewoon er standaard in, niet als extra betalende functie

Anderen nog meer ideeën?

Infinity ∞ being without finish

#2 Karel

Karel

Gescout Talent

• Member
  • PipPipPipPipPip
  • 367 berichten

Geplaatst 05 april 2009 - 16:47

- Meer faces
- Meer buitenlandse League's misschien(?)

#3 Michel

Michel

Veteraan

• Adviseur
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7485 berichten

Geplaatst 08 april 2009 - 17:56

Ik heb één wens: dat FIFA 10 eindelijk Next-Gen wordt!

Reactie op FCtje:
- Nederlands Elftal <- Lijkt me onwaarschijnlijk, omdat dit al een aantal jaren niet is
- Jupiler League <- Is Nederland te klein en onpopulair voor. Dan zie ik liever eerder nog de Russische competitie.
- Beter commentaar voor Nederland <- Zolang Evert en Youri er zitten zal dat niet gebeuren en ik dacht dat ze nog een contract tot volgend jaar hebben
- Training <- Is er al, moet uitgebreider?
- Nog meer vreugdedansjes <- Mee eens, en specifiek vreugdedansjes aan spelers (bijv die twee handjes van Suárez)
- Meer stadions (vooral op de consoles!) <- Mee eens, en daar waren ze als het goed is ook mee bezig.
- Meer trucjes <- Mee eens, en deze moeten ook een grotere rol spelen vind ik. Zijn nu nog (vooral op de PC versie) onbelangrijk eigenlijk)
- De keeper ook een vrije trap of penalty laten nemen <- Zal niet gebeuren denk ik. Kun je de keeper nu geen vrije trap laten nemen dan? Je kunt hem immers wel hoekschoppen laten nemen op de computer.
- Beter publiek, met sfeeractie's etc <- Totaal mee eens
- Adidas Live Season gewoon er standaard in, niet als extra betalende functie <- Zal niet gebeuren, levert EA dan geen extra geld op :mellow:

#4 Boswachter

Boswachter

International

• Leden van verdienste
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3326 berichten

Geplaatst 08 april 2009 - 18:07

Mijn grootste wens = Fifa 10 'wordt' Fifa 2010, Fifa 10 lijkt net of het deel 10 is, terwijl het deeltje 13 ofzo zou moeten zijn. Klopt dus helemaal niks van!

- Russische Competite
- Een paar echte jeugdspelers (Tijdens je carrière te contracteren te zijn)
- Dat je op de Console versie in je carrière de rugnummers kan veranderen, lijkt mij een VERSCHRIKKELIJKE slordigheid van EA dat hij er dit jaar niet inzit.
- Be A Pro nog langer!
- Meer stadions
- Meer trucjes
- Meer vreugdedansen
- Meer sfeer in stadions
- Iets maken tegen online quiters (3 dagen geen fifa online spelen ofzo) Ik wordt er niet echt blij van dat mensen als je 3-0 voor staat al weggaan.
- PSN: BoswachterThomas - 

Geplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding

#5 Dejan

Dejan

Gescout Talent

• Member
  • PipPipPipPipPip
  • 257 berichten

Geplaatst 08 april 2009 - 18:08

- Servische competitie, of in ieder geval Rode Ster en Partizan bij Overig
- Russische competitie
- Argentijnse competitie
- Griekse competitie, zeker onderschat
- Manager mode moet ook uitgebreider. Elke wedstrijd een memo ofzo, of een persconferentie zoals bij FM 09 is ook wel leuk. Meer jeugdspelers, meer dingen kunnen doen met je trainer. Nu is het alleen maar potjes spelen met je team en spelers (ver)kopen maar daar houd het dan ook op.
- Realistischer publiek, het is echt zo lelijk
- Meer adboards
- Meer faces
- Meer stadions, zeker een must
- Meer verschillende klimaten bij Coach. Brazilië/Spanje/Portugal is meer zonnig, Nederland, Engeland, Noorwegen etc. weer kouder (meer lange mouwen misschien, maakt het nog wat realistischer). Ook de sneeuw en de oranje bal moeten er inzitten met Coach.

Dingen die toch wel te doen zijn denk ik :mellow:
Geplaatste Afbeelding
Made by Rage', ava by Jord

#6 Aluarth

Aluarth

International

• Leden van verdienste
  • 3736 berichten

Geplaatst 08 april 2009 - 18:08

Voor mij is 't heel simpel. Gewoon Football Manager, alleen dan in die Fifa vorm.
Geplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding
Mien va die löp met de pieteröliekar en mien moe die sjokt er achteran

#7 Luces

Luces

Basisspeler

• Leden van verdienste
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1851 berichten

Geplaatst 10 april 2009 - 11:55

- Iets maken tegen online quiters (3 dagen geen fifa online spelen ofzo) Ik wordt er niet echt blij van dat mensen als je 3-0 voor staat al weggaan.

X2! Helemaal mee eens! :mellow:

24n4pc6.png

#8 Carero

Carero

Basisspeler

• Member
  • 1465 berichten

Geplaatst 10 april 2009 - 11:56

X2! Helemaal mee eens! :mellow:

Zeker, damn die mensen zijn echt triest.
Geplaatste Afbeelding
PSV Eindhoven

#9 Dion

Dion

D

• Leden van verdienste
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1003 berichten

Geplaatst 10 april 2009 - 16:21

Ik heb één wens: dat FIFA 10 eindelijk Next-Gen wordt!

Reactie op FCtje:
- Nederlands Elftal <- Lijkt me onwaarschijnlijk, omdat dit al een aantal jaren niet is
- Jupiler League <- Is Nederland te klein en onpopulair voor. Dan zie ik liever eerder nog de Russische competitie.
- Beter commentaar voor Nederland <- Zolang Evert en Youri er zitten zal dat niet gebeuren en ik dacht dat ze nog een contract tot volgend jaar hebben
- Training <- Is er al, moet uitgebreider?
- Nog meer vreugdedansjes <- Mee eens, en specifiek vreugdedansjes aan spelers (bijv die twee handjes van Suárez)
- Meer stadions (vooral op de consoles!) <- Mee eens, en daar waren ze als het goed is ook mee bezig.
- Meer trucjes <- Mee eens, en deze moeten ook een grotere rol spelen vind ik. Zijn nu nog (vooral op de PC versie) onbelangrijk eigenlijk)
- De keeper ook een vrije trap of penalty laten nemen <- Zal niet gebeuren denk ik. Kun je de keeper nu geen vrije trap laten nemen dan? Je kunt hem immers wel hoekschoppen laten nemen op de computer.
- Beter publiek, met sfeeractie's etc <- Totaal mee eens
- Adidas Live Season gewoon er standaard in, niet als extra betalende functie <- Zal niet gebeuren, levert EA dan geen extra geld op :mellow:

Dit zou ik ook wel op de xbox360 willen dan!

Verder:
-Nog meer faces
-Trainerfaces
-Ruime, goede database (koop die van FM!)
-Zelf tenue's kunnen maken voor je careerteam, zodat je niet elk jaar met hetzelfde shirt speelt.
-Bestaande spelers kunnen scouten
-Trainingstaf samen kunnen stellen
Geplaatste Afbeelding

#10 Joost

Joost

Aanvoerder

• Member
  • 2222 berichten

Geplaatst 10 april 2009 - 16:44

- Meer faces
- Veel meer trainersfaces, het liefst allemaal echte trainers
- Buitenlandse competities als die van Rusland, Griekenland en Argentinië toevoegen
- Echte jeugdspelers, enkele met face
- Geen generic boots, allemaal echte
- ALLE teams eigen fonts, inclusief die van de letters (Naam op shirt)
- Publiek moet nodig geupdate worden.
1. Clubkleuren: Bijvoorbeeld bij Chelsea - Liverpool moeten blauwe shirtjes + één vak rood
2. Juichen: Je moet de supporters zien opspringen en bij een doelpunt van de uitploeg géén gefluit maar zacht gejuich.
3. Supporters: De supporters moeten eindelijk eens 3D worden.
Geplaatste Afbeelding
Sig bij Jord, Ava by Thomas

#11 Steffris

Steffris

Aanvoerder

• Leden van verdienste
  • 2053 berichten

Geplaatst 10 april 2009 - 17:50

- Meer faces in Nederlandse competitie
- Meer trucjes
- Echte spelers in jeugdopleiding
- Griekse, Russische en Argenteinse competitie erbij
- Meer stadions
- Nederlands Elftal
Geplaatste Afbeelding
Signature & Ava by NiñoFCU

#12 Peter

Peter

Gescout Talent

• Leden van verdienste
  • PipPipPipPipPip
  • 482 berichten

Geplaatst 10 april 2009 - 17:56

Alles is al zo'n beetje genoemd, maar ik zie graag een fatsoenlijke Champions League/UEFA Cup modus (die ook los te spelen is). Wedstrijden die altijd in de avond worden gespeeld, met extra sfeer, spelers die op een rij gaan staan voorafgaand aan de wedstrijd én dat alle clubs die daadwerkelijk in de CL uitkomen ook in Fifa zitten. Zo ontbreken nu bijvoorbeeld Zenit, CFR Cluj en Steaua Boekarest. Omdat PES de CL licenties heeft, zal de tune niet kunnen worden ingevoegd denk ik.

Ook hoop ik dat het weer mogelijk wordt om zogeheten 'anthems' bij clubs te gebruiken zodat je met SM09 de opkomstmuziek kan invoegen.

En in de careermodus een verschil in statistieken tussen beker en competitie. Nu zie je de topscorerslijst alles bij elkaar opgeteld, terwijl eigenlijk de doelpunten uit de beker daar niet meetellen. Ook lijkt het met uiterst relaxed dat je vanaf seizoen één in Europa uit kan komen. Ik snap het idee van opbouwen wel, maar tis wel zo realistisch om een lopend seizoen te kunnen naspelen. Dus direct met AZ de CL in etc.
Geplaatste Afbeelding-

#13 Dennis

Dennis

Basisspeler

• Member
  • 1303 berichten

Geplaatst 16 april 2009 - 13:41

- Dat de Nederlandse en Belgische Competitie eens flink geupdate word: Meer faces, meer echte vlaggen, meer stadions
- Dat ze het Kampioenenbal iets realistischer maken, niet dat ik dalijk weer in de poule zit met o.a Zulte Waregem en Falkrik
- Meer nieuwe bewegingen, zowel tijdens een goal maar ook als spelers het veld opkomen

#14 Doq

Doq

Profvoetballer

• Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1006 berichten

Geplaatst 16 april 2009 - 13:46

FIFA moet een voetbal-spel worden, niet een manager-spel; daar zijn er al veel te veel van. Maak gewoon een spel dat puur op voetbal is gericht in plaats van managen hier en managen daar. Alleen spelen, laat de transfers maar door de computer doen.
Geplaatste Afbeelding
'Ava & Sig made by Jord'

#15 Peter

Peter

Gescout Talent

• Leden van verdienste
  • PipPipPipPipPip
  • 482 berichten

Geplaatst 16 april 2009 - 13:58

Sorry, maar een career is geen zak meer aan zonder dat je transfers kan doorvoeren en je opstelling kan bepalen etc. Echt lulkoek dat je verkondigd. De combinatie is nu prima. Als je zegt: "Ze moeten zich vanaf nu alleen nog maar focussen op het voetballende gedeelte (cinematics, tricks etc.)". Dan ben ik het met je eens.
Geplaatste Afbeelding-

#16 Jort

Jort

Beginner

• Member
  • Pip
  • 0 berichten

Geplaatst 16 april 2009 - 14:14

- Het publiek verdient een update. Van die bordkartonnen mannetjes wordt je ook niet vrolijk.
- De zogenaamde 'quiters' in online potjes bestraffen. Een notitie in je statistieken is niet genoeg, in mijn ogen.
- De ontzettend irritante 'ball trough bar' bugs fixen, waarbij de bal bijvoorbeeld doodleuk door de lat of paal heen suist.

#17 Doq

Doq

Profvoetballer

• Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1006 berichten

Geplaatst 16 april 2009 - 15:19

Sorry, maar een career is geen zak meer aan zonder dat je transfers kan doorvoeren en je opstelling kan bepalen etc. Echt lulkoek dat je verkondigd. De combinatie is nu prima. Als je zegt: "Ze moeten zich vanaf nu alleen nog maar focussen op het voetballende gedeelte (cinematics, tricks etc.)". Dan ben ik het met je eens.

Dat bedoelde ik ook, alleen zei ik het wat anders. Ik vind dat er teveel aandacht word besteed aan het menu. Daarnaast hoef ik ook nog geen nieuwe faces, daar word ik ook niet anders van. Laat eerst de wedstrijden er maar mooi uitzien :).
Geplaatste Afbeelding
'Ava & Sig made by Jord'

#18 Michel

Michel

Veteraan

• Adviseur
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7485 berichten

Geplaatst 16 april 2009 - 15:22

- Dat de Nederlandse en Belgische Competitie eens flink geupdate word: Meer faces, meer echte vlaggen, meer stadions
- Dat ze het Kampioenenbal iets realistischer maken, niet dat ik dalijk weer in de poule zit met o.a Zulte Waregem en Falkrik
- Meer nieuwe bewegingen, zowel tijdens een goal maar ook als spelers het veld opkomen

Naja wel goed nieuws dat EA laatst heeft verkondigd dat ze de standings en uitslagen van de CPU gaan aanpassen :) Hierdoor komen, volgens EA dan, realistischere uitslagen en competitiestanden waardoor je ook niet zo snel een Zulte Waregemen in de CL ziet denk ik :)

Naja lijkt me ook tof om wat oude features van eerdere EA games weer terug te zien:
- Trainer te zien krijgen langs de lijn en bij gemiste kansen
- Scheidsrechters kunnen fouten maken
- Anthems voor de wedstrijd horen (ook als is dat alleen nationaal, voegt wel wat toe)

#19 Boswachter

Boswachter

International

• Leden van verdienste
  • 3326 berichten

Geplaatst 16 april 2009 - 15:35

Als ik heel gefocust ben, is elke keer dat de scheids tegen mij fluit een fout van hem :)
- PSN: BoswachterThomas - 

Geplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding

#20 Jort

Jort

Beginner

• Member
  • Pip
  • 0 berichten

Geplaatst 16 april 2009 - 15:40

Nu we het daar toch over hebben, de fouten die tegenstanders begaan en het beleid van de scheidsrechter in
zo'n geval moet(en) ook nodig bijgespijkerd worden. Zo krijg ik soms al een gele kaart voor het kleinste duwtje, en laat de scheidsrechter vrolijk verderspelen na een gigantische doodsschop.