Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() ![]() |
11 Feb 2010, 00:59
Bericht
|
|
|
Straatvoetballer ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 45 Sinds: 22 January 08 Van: Neede Gebruiker Nr.: 34 |
Leuk idd, zo heb ik weer een hyves groep erbij!
|
|
|
|
11 Feb 2010, 07:18
Bericht
|
|
![]() International ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Crew Berichten: 4.631 Sinds: 16 February 08 Van: Sint Jansklooster Gebruiker Nr.: 128 |
Leuk idd, zo heb ik weer een hyves groep erbij! Hoezo kick, want ik moet 35 posts hebben voor die FV Patch? -------------------- ![]() ![]() Sig made by FV.Luces |
|
|
|
11 Feb 2010, 08:06
Bericht
|
|
![]() Gescout Talent ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 438 Sinds: 23 October 09 Van: Klaaswaal Gebruiker Nr.: 770 |
Leuk idd, zo heb ik weer een hyves groep erbij! Hoezo kick, want ik moet 35 posts hebben voor die FV Patch? Haha. -------------------- ![]() |
|
|
|
11 Feb 2010, 15:38
Bericht
|
|
![]() Sir. Mr. Dusetti ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Supervisor Berichten: 7.363 Sinds: 24 January 08 Van: Noordpool Gebruiker Nr.: 61 |
Leuk idd, zo heb ik weer een hyves groep erbij! Hoezo kick, want ik moet 35 posts hebben voor die FV Patch? Ach anders had ik het topic gekickt -------------------- ![]() |
|
|
|
7 Mar 2010, 16:46
Bericht
|
|
|
Straatvoetballer ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 45 Sinds: 22 January 08 Van: Neede Gebruiker Nr.: 34 |
|
|
|
|
7 Mar 2010, 17:12
Bericht
|
|
![]() FIFAVoetbal.net ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Supervisor Berichten: 4.048 Sinds: 22 January 08 Van: Nederland Gebruiker Nr.: 44 |
Tja ben ik ook mee bezig, ik ben wel lang lid maar dan krijg je geen voorang, maar er komen steeds meer hyvesens Je bent misschien wel al lang lid, maar als je in die 2 jaar maar 20 posts (of iets in die richting plaats) lijkt het mij duidelijk dat je in die jaren niet op FV geweest bent. Het is niet meer dan logisch dat de actieve members op FV voorrang krijgen om de patch de testen/spelen, daarin speelt het totaal geen rol of je pas 2 maanden of 2 jaar lid bent van het forum. |
|
|
|
7 Mar 2010, 17:33
Bericht
|
|
![]() Basisspeler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 1.562 Sinds: 22 January 08 Gebruiker Nr.: 45 |
Waar blijft de FifaVoetbal-twitter?
-------------------- ![]() |
|
|
|
7 Mar 2010, 17:38
Bericht
|
|
![]() FIFAVoetbal.net ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Supervisor Berichten: 4.048 Sinds: 22 January 08 Van: Nederland Gebruiker Nr.: 44 |
Waar blijft de FifaVoetbal-twitter? Pieter heeft twitter misschien vandaag pas ontdekt |
|
|
|
15 Mar 2010, 01:33
Bericht
|
|
![]() Downloadmaker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Crew Berichten: 514 Sinds: 9 September 09 Gebruiker Nr.: 722 |
Ik ben geen lid van Hyves. Hebben we nou ook Facebook
|
|
|
15 Mar 2010, 14:15
Bericht
|
|
![]() Basisspeler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Technical Support Berichten: 1.658 Sinds: 22 January 08 Van: Gendringen Gebruiker Nr.: 37 |
Nu wel
FV vanaf nu ook te vinden op Facebook! We waren al te vinden op Twitter, Hyves en YouTube, maar nog één wereldberoemd social network ontbrak daar natuurlijk tussen. Sinds vandaag zijn we ook op Facebook te vinden! Op de internationale profielensite kun je ons vinden door op de frontpage van onze site op het Facebook-icoontje te klikken of nog makkelijker, door naar het volgende adres te gaan: http://www.facebook.com/group.php?gid=401665966082. -------------------- ![]() Philips Sport Vereniging 2005, 2006, 2007, 2008 Kampioen! |
|
|
|
15 Mar 2010, 14:25
Bericht
|
|
![]() Aanvoerder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 2.833 Sinds: 16 April 08 Van: Emmen Gebruiker Nr.: 203 |
Heel leuk allemaal, maar ik zal toch niet lid worden van zoiets, vind het niet echt leuk dat iedereen op mijn hyves ziet dat ik lid ben van een gamesite...
|
|
|
15 Mar 2010, 14:33
Bericht
|
|
![]() Basisspeler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Technical Support Berichten: 1.658 Sinds: 22 January 08 Van: Gendringen Gebruiker Nr.: 37 |
Begrijpelijk, alles wat hier over jou staat
-------------------- ![]() Philips Sport Vereniging 2005, 2006, 2007, 2008 Kampioen! |
|
|
|
15 Mar 2010, 14:57
Bericht
|
|
![]() Aanvoerder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 2.833 Sinds: 16 April 08 Van: Emmen Gebruiker Nr.: 203 |
Daarom
Volgens mij heb ik alleen Elco als fv'er op Hyves... verder niemand dacht ik. Sowieso heb ik maar 191 vrienden op hyves die ik echt ken. -------------------- ![]() |
|
|
|
15 Mar 2010, 18:21
Bericht
|
|
![]() Basisspeler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 1.808 Sinds: 10 January 09 Van: Vessem Gebruiker Nr.: 538 |
Nou als ze echt alles over jouw 'prive-leven' willen weten zijn daar genoeg sites voor. Zoals wieowie.nl of Wink.com. Maar dat terzijde, om dezelfde reden als Gerald meld ik me niet aan.
|
|
|
|
15 Mar 2010, 18:42
Bericht
|
|
![]() Sir. Mr. Dusetti ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Supervisor Berichten: 7.363 Sinds: 24 January 08 Van: Noordpool Gebruiker Nr.: 61 |
Daarom Volgens mij heb ik alleen Elco als fv'er op Hyves... verder niemand dacht ik. Sowieso heb ik maar 191 vrienden op hyves die ik echt ken. Alles is afgeschermd voor gasten, behalve het FIFA forum. Daar ben jij niet al te veel vinden, dus dat valt wel mee. Als ze dan lid worden dan is het wel weer open natuurlijk, maarja die kans is wat minder. Desondanks geef ik je enigzins gelijk. Ik hou zelf ook het liefste wat dingen gescheiden zoals werk, friends en FV bijv. Ik probeer het aantal 'google' hits zo klein mogelijk te houden. Reden dat ik hier eigenlijk altijd Dusetti (® Martijn) gebruik, daar komt nooit iemand op. Op Ajaxinside schreef ik bijv. via mijn moeders achternaam, omdat ik toch ambieer naar een baan in de voetbalwereld en een clubvoorkeur dan in het nadeel kan spelen (al zal ik nooit solliciteren bij Feyenoord of PSV). Mijn Hyves en Facebook zijn daarbij afgesloten voor enkel 'Friends' of 'Friends of Friends', iets wat ik toch meer vertrouw. Daarom meld ik me ook bijna niet aan bij publieke hyves, iets wat toch snel gevonden wordt. Dan help je te veel in de zoektocht, dus ik geef je bij deze gelijk. LinkedIn is dan wel open, maar daar zet ik geen gekke dingen op. Ik heb dan nog een voordeel dat veel mensen mijn naam verkeerd schrijven, dan is dat sowieso al flink beperkt -------------------- ![]() |
|
|
|
![]() ![]() ![]() |
|
Print Versie | Actuele tijd: 10 September 2010 - 19:30 |