Eredivisie data discussie
Geplaatst op 09 March 2010 - 17:24

Geplaatst op 09 March 2010 - 20:37
In de patch is VVV even goed als RKC en zijn bijvoorbeeld Willem II, SC Heerenveen, ADO Den Haag, Vitesse en N.E.C. beter dan VVV. Dit vind ik best wel onrealistisch omdat VVV als bijna het hele seizoen boven die clubs staat en dat VVV ook al een aantal weken 9e heeft gestaan.
Ook vind ik het jammer dat VVV maar 850,000 euro als ClubBudget heeft terwijl ze financieel gezond is en er in de winter ook nog eens 6 miljoen is binnen gekomen door Honda teverkopen aan CSKA.
Ook vind ik het jammer dat bijvoorbeeld Viana beter is dan Auassar en Drost beter is dan Verdellen. Dit is in het echt niet zo.

Downloadmaker FIFAVoetbal - 21 September 2009 t/m 18 November 2011
Geplaatst op 09 March 2010 - 20:38
Geplaatst op 09 March 2010 - 20:39

-------------------------------------
Nieuwkomer van het Jaar 2009, Carrièremaker van het Jaar 2010 en Crewmember van het Jaar 2010 & 2011
Geplaatst op 09 March 2010 - 20:40

Twitter: @BasLochten
Geplaatst op 09 March 2010 - 20:43
FV.Menno, op 9 Mar 2010, 20:39, zei:
Ja kijk maar naar de stand, en de uitslagen dit seizoen.
VVV is gewoon een goede ploeg die het bijzonder goed doet in de eredivisie
Ik denk dat jij VVV nog als degradatiekandidaat ziet terwijl ze eigenlijk gewoon middenmoter zijn en het hele seizoen al boven SC Heerenveen staan.
SC Heerenveen - VVV 1-1
VVV - SC Heerenveen 3-1 ( heerenveen kansloos, gescoord via penalty )
Ook heeft VVV bijna een half seizoen lang 9e gestaan, dat heb ik SC Heerenveen dit seizoen nog niet zien doen. En ook staat VVV al het hele seizoen boven SC Heerenveen.

Geplaatst op 09 March 2010 - 20:52
In FIFA bestaat zoiets als teamgeest. Ik zou stemmen voor;
VVV: 92
Heerenveen: 34
Bij de ratings zou ik als gemiddelde van het hele team zeggen;
VVV: 67
Heerenveen: 72
EDIT: Robbin toch.. Het argument wat je nu aanvoert is als volgt: VVV is een middenmotor omdat het 1 seizoen lang rond de 10e plek staat. Snap je niet dat je met dit argument je eigen glazen ingooit? Ik zal het uitleggen.
Vorig seizoen won Heerenveen de beker, presteerde in de competitie zoals gewoonlijk (rond de vijfde plek) en speelde Europees voetbal. VVV, daarentegen, presteert dit seizoen boven haar kunnen en is pas net uit de Jupiler League gepromoveert. Omdat Heerenveen door een samenloop van omstandigheden nu minder goed presteert dan VVV, is een momentopname. Zoiets vertelt niet dat de spelers van VVV kwalitatief beter zijn dan die van Heerenveen.
Om de selecties van beide ploegen erbij te halen: Roy Beerens, Filip Djuricic, Viktor Elm en Christian Bak Nielsen. Welke spelers van VVV vind jij beter dan bovenstaande? (graag per positie redeneren)
Om wisselspelers van Heerenveen te noemen: Paulo Henrique, Oussama Assaidi, Mika Vayrynen, Kenny Steppe, Michal Papadopoulos en Hernan Losada. Welke spelers van VVV vind jij beter dan bovenstaande? (graag per positie redeneren)

Nieuwkomer van het Jaar 2009, Carrièremaker van het Jaar 2010 en Crewmember van het Jaar 2010 & 2011
Geplaatst op 09 March 2010 - 20:57
Teamrating:
VVV 67
SC Heerenveen 66
En ook staat VVV het hele seizoen al boven SC Heerenveen en doen ze het dus beter en zijn ze dus ook beter. Dus horen ze op dit moment ook beter tezijn dan SC Heerenveen.
Hopelijk begrijp je het nu?

Geplaatst op 09 March 2010 - 20:59

Twitter: @BasLochten
Geplaatst op 09 March 2010 - 21:02
FIFABas, op 9 Mar 2010, 20:59, zei:
Ja die horen dus weer beter tezijn dan VVV en SC Heerenveen.
Of vind Menno Heracles nu ook slechter dan SC Heerenveen omdat ze in het verleden slechter zijn geweest dan SC Heerenveen?

Geplaatst op 09 March 2010 - 21:03

Geplaatst op 09 March 2010 - 21:05
En die 6 miljoen van Honda zal bijna niet resulteren naar een grotere begroting en dus al helemaal niet voor het transferbudget. Die 600.000 lijkt mij een comleet realistische weergave van de werkelijkheid.
En van die Denneboom is beter als De Jong verhalen; vergeet niet dat deze patch al een paar maand in de maak is, en toch de waan van de dag telt en Denneboom was een sterke speler en De Jong slechts een talent, echter inmiddels kunnen we wel anders stellen. Deze gaat dsu gewoon op de Buglist en voor dit soort dingen is het ook een BETA versie. Oh ja, laat de termen ''fanpatch door de crew'' maar zitten, dat is pure stemmingsmakerij en slaat ook niet op erg veel. Aangezien Michel het voornaamste data werk gedaan heeft en dus alleen Willem II hieronder valt en volgens mij is dat geen 5 sterren team geworden...
Ik heb jammer genoeg geen FIFA dus kan deze patch niet met mijn eigen ogen bekijken, maar ik heb een blind vertrouwens in Michels deskundigheid qua datawerk
....
........
Geplaatst op 09 March 2010 - 21:06

Sig made by VoetbalBram
Geplaatst op 09 March 2010 - 21:06
FV.Menno, op 9 Mar 2010, 21:03, zei:
Ik kijk altijd door een clubbril, daar ben ik ook een VVV-Supporter voor. Maar ik kijk er niet zoveel door als jou.
Jij vind VVV slechter dan SC Heerenveen omdat SC Heerenveen het beter gedaan heeft de afgelopen seizoenen, maar op dit moment is SC Heerenveen iets minder goed dan VVV-Venlo.
Ook vind ik het onlogisch als je op verleden gaat beoordelen want dan denk ik dat volgens jou dus ook Heracles slechter is dan SC Heerenveen omdat SC Heerenveen het de afgelopen seizoenen beter gedaan heeft?

Geplaatst op 09 March 2010 - 21:10
FV.Robbin, op 9 Mar 2010, 21:06, zei:
Want als je op verleden gaat beoordelen vind ik dat onlogisch want dan denk ik dat volgens jou dus ook Heracles slechter dan SC Heerenveen is omdat SC Heerenveen het de afgelopen seizoenen beter gedaan heeft?
....
........
Geplaatst op 09 March 2010 - 21:14
FV.Martins'91, op 9 Mar 2010, 21:10, zei:

Sig made by VoetbalBram
Geplaatst op 09 March 2010 - 21:14

Robbin, ik kan het niet laten om toch te proberen je iets in te laten zien: hierboven een plaatje van de ranglijst. Als ik jouw argumenten nog eens nalees, kan ik hierop baseren dat je als volgt redeneert: hoe hoger op de ranglijst hoe beter de club en andersom. Een aantal puntjes, die volgens jouw stelling kloppen:
- FC Twente heeft een betere en completere selectie dan PSV en Ajax.
- De selectie van Sparta Rotterdam is iets beter dan die van Vitesse.
- Heracles Almelo heeft betere spelers dan FC Groningen en FC Utrecht.
- AZ en Heracles Almelo zijn precies even goed aangezien ze hetzelfde puntenaantal hebben.
Vind jij dat deze stellingen waar zijn?
Wat is jouw antwoord?

Geplaatst op 09 March 2010 - 21:16
FV.Martins'91, op 9 Mar 2010, 21:10, zei:
Dat ben ik dan ook wel weer bijna helemaal met je eens, maar de toekomst staat natuurlijk ook niet vast. Een realistische patch vind ik dat de clubs nu even goed horen tezijn als dat ze nu zijn en niet in de toekomst. Dus VVV en Heracles beter dan SC Heerenveen.
Want dat SC Heerenveen volgend jaar weer subtopper is en VVV en Heracles weer degradatiekandidaat is natuurlijk nooit zeker en dat VVV en Heracles nu beter zijn dan SC Heerenveen dat is wel zeker.

Geplaatst op 09 March 2010 - 21:18
FV.Menno, op 9 Mar 2010, 21:14, zei:

Wat is jouw antwoord?
Dat jij nu alleen kijkt naar de stand op dit moment, maar je moet kijken naar de standen over het hele seizoen. Je zult zien dat VVV en Heracles het gewoon veel beter doen dan SC Heerenveen. Je ziet ook dat PSV soms 1e staat en soms staat en soms staat Twente weer 1e, dus vind ik die 2 teams op dit moment even goed alleen zou PSV zijn selectie dan een stukje breder zijn.
Verder heb ik geen zin meer in deze discussie op het forum want dat vind ik zonden van dit topic, mijn conclussie is dus dat VVV slecht is in verhouding met de concurenten op dit moment waar SC Heerenveen bij hoort.

Geplaatst op 09 March 2010 - 21:20
FV.Robbin, op 9 Mar 2010, 21:16, zei:
Want dat SC Heerenveen volgend jaar weer subtopper is en VVV en Heracles weer degradatiekandidaat is natuurlijk nooit zeker en dat VVV en Heracles nu beter zijn dan SC Heerenveen dat is wel zeker.
....
........
1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Dit onderwerp is gesloten