Gebruikers Log in

Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )

4 Pagina's V  « < 2 3 4  
Closed TopicStart new topic
> [FIFA10 - Nations] - Fictief verhaal over landenteams, Wat nieuw leesvoer vanaf mijn kant
CPW
plaatsen 6 Mar 2010, 09:13
Bericht #61

Basisspeler

Groep: Members
Sinds: 10 January 09
Van: Vessem
Gebruiker Nr.: 538

Kijk ik zoek dan altijd plaatjes uit via Daylife, omdat je dan het formaat kan wijzigen. Alleen als ik die dan in die url zet zien ze altijd zo uit?
Go to the top of the page

+Quote Post
FV.Joost
plaatsen 6 Mar 2010, 09:48
Bericht #62

International

Groep: Crew
Sinds: 5 September 08
Van: Delfzijl, Groningen
Gebruiker Nr.: 308

Met Photoshop een vakje zo groot als dat het plaatje moet zijn weggummen uit de PSD en dan een foto op de onderste layer, dan een beetje schuiven etc. wink.gif

+Quote Post
CPW
plaatsen 6 Mar 2010, 11:49
Bericht #63

Basisspeler

Maar als ik met Firebug doe is het geen psd. Dat is 'bewerken van de site' en printscreen, border erom en klaar. Ik doe anders wel plaatje van daylife/sportgfx.com en dan gewoon in photoshop tot de juiste maten verkleinen, dan blijf hij mooi qua kwaliteit en dan uploaden en link van tinypic in Firebug plaatsen.

+Quote Post
CPW
plaatsen 7 Mar 2010, 16:30
Bericht #64

Basisspeler

+Quote Post
Ruben
plaatsen 7 Mar 2010, 16:34
Bericht #65

International

Sinds: 21 January 08
Van: Arnhem
Gebruiker Nr.: 17

Alhoewel het niet heel slecht is allemaal is het simpelweg niet zo interessant. Ik zou echt met een club beginnen.

+Quote Post
CPW
plaatsen 9 Mar 2010, 16:39
Bericht #66

Basisspeler

Ik maak dit eerst af en dan begin ik een verhaal met een club.

+Quote Post
CPW
plaatsen 9 Mar 2010, 20:45
Bericht #67

Basisspeler

Mededeling m.b.t vacature Nations Soccer Cup

Ik was een beetje verbaasd dat ik slechts drie inzendingen in mijn postvak heb ontvangen. Desondanks heb ik toch een keuze kunnen maken. Het was bepaald niet makkelijk omdat alle drie redelijk elkaars buurt lagen. Daarom heb ik ook de hulp ingeschakeld van verscheidene schrijvers her en der over fora's verspreidt. Die heb ik een top drie laten maken. Uit deze topdrie kwam een naam rollen ;Scannupi. Scannupi is vanaf nu mijn assistent, de twee andere kandidaten zijn dus helaas afgevallen. Vanaf nu moet je dus niet verbaasd opkijken als je ineens een stuk ziet gepost worden door Scannupi. Scannupi zal mij een stuk sturen, wat ik vervolgens nakijk op fouten en vervolgens wordt het stuk door mij of door hem geplaatst. Zo kunnen we beiden wat van elkaar opsteken. Ik hoop hierbij dan ook op een prettige samenwerking.

MvG ZP/CPW/Garatínó, Casper Westerveld.

PS : het winnende stuk is hieronder te zien.

Duitsland – Mexico ‘Valse hoop’
Duitsland kwam in de beginfase van de wedstrijd een zeer gemotiveerd, maar ook degelijk Mexico tegen. De Mexicanen waren er op gebrand de drie punten te gaan pakken vandaag, maar achterin waren de Mexicanen iets te fel. Een verdediger van Mexico gaf Klose een klein tikje en de Duitser liet zich meteen vallen waardoor Duitsland een vrije trap mocht nemen op een interessante plek. Ongeveer vier meter buiten de zestien, en zoals verwacht was het diezelfde Klose die achter de bal ging staan. Mexico zag de bui al hangen, maar probeerde nog iets. Helaas voor de Zuid-Amerikanen, want Klose ramde de bal hoog in de kruising. 1-0. Toen iedereen dacht dat Mexico de hoop had opgegeven kwamen ze via een mooie counter toch goed uit. En hun talentvolle spits Dos Santos wist de bal simpel in de netten te schieten. 1-1. Het publiek begon steeds meer hoop te krijgen in een Mexicaanse stunt. Maar de Mexicanen werden te opportunistisch en via dezelfde manier waarop Dos Santos de stand op gelijke hoogte had gebracht tikte Trochowski de bal achter de Mexicaanse doelverdediger. Dat bracht de stand vlak voor rust op 2-1. En met die stand zouden we ook gaan rusten. Terwijl ‘die Mannschaft’ vol vertrouwen de catacombe verliet, zagen de gezichten van de Mexicanen er niet zo rustig meer uit, maar er moesten nog 45 minuten worden gespeeld, dus alles kon nog veranderen. Al snel hielp Duitsland Mexico uit de droom, want toen Klose als doorgebroken speler werd neergehaald wees de scheidsrechter naar de stip. Strafschop. Verrassend genoeg was het Dos Santos die Klose neerhaalde, maar de Mexicaan kreeg ‘slechts’ geel. Een opvallende beslissing van de scheidsrechter. Nu was het Gomez die het lot van Mexico bezegelde. Hij schoot de strafschop beheerst in de hoek en bracht de stand op 3-1. Toen Duitsland dacht de drie punten al op zak te hebben, kwam Mexico weer met een goede counter. Alleen Per Mertesacker dacht daar anders over. Hij zette een sliding in op het achterbeen van Dos Santos, die natuurlijk makkelijk ging liggen. De scheids was nu wel overtuigt en trok de rode kaart voor de Duitser. Die zich kon gaan douchen. Klose was het er niet mee eens en begon te zeuren bij de scheids. Maar nu was hij het zat en liet ook aan Klose een kaart zien. Alleen deze was geel. De wedstrijd was gespeeld, maar daar dacht Trochowski toch anders over, met een ferm afstandschot verschalkte hij de Mexicaanse keeper en bracht de eindstand op 4-1. Een verdiende overwinning voor onze Oosterburen.

EDIT iets met de alinea's is misgegaan, excuses daarvoor.

+Quote Post
CPW
plaatsen 12 Mar 2010, 21:25
Bericht #68

Basisspeler

Nieuwtje komt morgen, had geen tijd.

+Quote Post
CPW
plaatsen 13 Mar 2010, 22:51
Bericht #69

Basisspeler

Later dan geplant maar ben ik wel tevreden.

+Quote Post
Marc
plaatsen 13 Mar 2010, 23:15
Bericht #70

Opkomend Talent

Sinds: 25 March 08
Van: Veldhoven
Gebruiker Nr.: 177

Wat draagt dit stuk bij? Niet veel lijkt mij. Verder vind ik dat je er veel tijd in stopt maar het lijkt wel of je perse zoveel stukjes wil maken. Terwijl het mij lijkt dat je er juist plezier in moet hebben. Dus mijn advies: Maak kortere verslagen of begin met een club. Tevens denk ik niet dat veel mensen al die stukken lezen (Correct me if I'm wrong).

+Quote Post
FV.Menno
plaatsen 14 Mar 2010, 11:24
Bericht #71

Redactie

Groep: Crew
Sinds: 29 January 09
Van: nabij Heerenveen
Gebruiker Nr.: 562

Begin met een cluuuhuuuub.

+Quote Post
CPW
plaatsen 14 Mar 2010, 21:42
Bericht #72

Basisspeler

Als dit is afgelooopeee

+Quote Post
CPW
plaatsen 16 Mar 2010, 21:12
Bericht #73

Basisspeler

EDIT : datum klopt van geen kanten, vergeten ohmy.gif

+Quote Post
CPW
plaatsen 18 Mar 2010, 17:06
Bericht #74

Basisspeler

Hela,

Ik waarschuw maar even er is een kans dat ik dit verhaal niet voort kan zetten. Mijn PC heeft het namelijk min of meer begegeven, misschien dat hij nog gemaakt kan worden anders gaat er een slotje op dit verhaal en maak ik het af als mijn pc is gemaakt of als ik een nieuwe pc heb.

Groet.

+Quote Post

4 Pagina's V  « < 2 3 4
Closed TopicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Gasten en 0 Anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:

RSS Print Versie Actuele tijd: 10 September 2010 - 19:43